Nyfiken på hur det är att övningsköra med oss på HEMA
Just nu kan du testa till HALVA priset!

Vi är alla olika

Vi lägger alltid upp en körkortsplan som passar just dig efter dina förutsättningar. Det är helt individuellt hur lång tid det tar att ta körkort.

Hör av dig i god tid till oss och boka dina körlektioner med framförhållning, speciellt nu under kommande vår och sommar. Många tänker = Körkort - Semester - Roadtrip - Frihet

Hos oss på HEMA trafikskola bestämmer du själv i vilken takt du vill köra. Vill du göra allt intensivt under en kortare period? Då bör du kunna manövrera bilen vid backning och parkering innan, annars tar det generellt lite längre tid.

Du kan alltid kostnadsfritt boka om dina körlektioner och prov om din planering behöver ändras. Glöm inte heller att boka de två obligatoriska riskutbildningarna. Vi hjälper dig med det.

Vår erfarenhet är Din trygghet!

Kontakta oss redan idag 08-6678797
info@hematrafikskola.se

Vi vill att du som elev ska tycka det är kul att ta ditt körkort tillsammans med oss på HEMA. Är det roligt så lär man sig mer effektivt. Varje år hjälper vi över 800 elever med att ta körkort. Tillsammans har alla på HEMA i mer än 30 år varit verksamma som trafiklärare på Lidingö...läs mer

Just nu ingår en hjälm värd 1699 kr i kursavgiften
för dig som gör din AM-utbildning med oss på HEMA!

Det är individuellt vad det kostar att ta körkort.
Priser för bil

Övningsköra privat? Då behöver både elev och handledare gå handledarkursen

Här hittar du våra kursdatum

Obligatoriska kurser för dig som ska ta körkort.

Riskutbildning  del 1 och 2

Elevomdömen

Världens bästa trafikskola utan tvekan! Den pepp och stöttning jag fått har varit ovärderlig! Ett sånt enormt stort tack till er alla! Ni är världsklass!!!!
Isabella Sala

Bara positivt att säga om HEMA! Efter att ha läst runt och gjort research så kommer man fram till att HEMA har Stockholms förmodligen mest nöjda kunder. Jag kan bara instämma!
Martin Söderlund Ek

Tog  körkortet på första försöket tack vare gänget på HEMA. Pedagogiska, och mycket bra lärare. Kunskap för livet! Rekommenderas varmt!
Madeleine Santiago Elofsson

TACK bästa Hema! Mycket pedagogisk utbildning.
Rekommenderar verkligen alla att ta körkort här, klarade allt på första försöket :-)
Louise Hertzberg

Tack så jättemycket för all hjälp! Säger som alla andra och menar det verkligen också: skulle aldrig lyckats med körkortet utan er! Ni är verkligen bäst!!! :)
Michaela Espler

Fantastiskt trevlig och pedagogisk personal. Smidig reception som är mycket tillmötesgående och fixar åt en. Jag tog körkort på i princip en månad!
Axel Göthberg

TACK!! Jag har stor erfarenhet av service och kundbemötande och det ska ni veta, och ni ligger i absolut toppklass! Jag blir rörd, ni är så himla bra!!
Robert Hansson

Så nöjd o glad att jag valde HEMA trafikskola. Proffsig personal, både i receptionen, lärarna och ägarna. Alltid glada trevliga och man känner sig direkt hemma.
Jeanette Maurin Fd. Jacobsson

Kontakta gärna oss direkt här om du har några frågor.

Ta del av bra erbjudanden, bilder och tips på
HEMAs sociala medier

Följ oss - Gilla oss

Vi följer alltid Folkhälsomyndighetens
rekommendationer och har genomfört
bestående åtgärder i vår verksammhet
för att begränsa smittspridning.

Självklart är du alltid frisk och symtomfri
när du besöker oss !

HEMA trafikskolas Integritetspolicy-GDPR

Samtycke: Genom att använda vår webbplats godkänner du vår integritetspolicy.