Vi söker nu en glad, lugn och social trafiklärare för B-behörighet, som uppfyller Transportstyrelsens krav på godkänd utbildning. Andra behörigheter är såklart ett plus.

Som person bör du vara tålmodig, pedagogisk och sympatisk. Positivitet samt utvecklingsvilja är två ledord hos oss på HEMA trafikskola. Vidareutbildningar inom trafikrelaterade områden sker löpande via företaget, så att vi hela tiden utvecklas som pedagoger. Har du tidigare erfarenhet är det bra men inte nödvändigt, även du som nyligen blivit trafiklärare är mycket välkommen att ansöka om tjänsten. Du behärskar svenska i tal och skrift, övriga språkkunskaper är naturligtvis meriterande.

Schematider planeras efter önskemål och lönesättning sker individuellt. Andra förmåner diskuteras gärna. Som en uppmuntran till alla de medarbetare som vill träna på gym, simma, få massage eller på annat sätt ta hand om sin fysiska hälsa så ger vi ett årligt friskvårdsbidrag.

Hos oss får du

• Vara dig själv. Vi gillar att vi är olika personer och personligheter som jobbar här.
  • Möjlighet att lära dig nya saker och utvecklas i din befintliga roll eller kanske en ny roll. Vi vill att du ska stanna länge hos oss.
  • Vara med och påverka vår arbetsplats. Kanske genom att kreativt förbättra någon av alla olika kurser vi håller.
  • Delta på våra grymma personaldagar som vi har två gånger om året. Vi har oftast kul på jobbet och dessa dagar har vi extra kul!

Välkommen att kontakta Henrik på 08-667 87 97 eller mejla info@hematrafikskola.se